NOVÉ ZBOŽÍ TENTO TÝDEN
Nové zboží pro tento týden bude z technických důvodů vloženo v noci ze středy na čtvrtek.
Děkujeme za pochopení.

Rezervace zboží na 14 dnů. Jak na to?

Pro naše zákazníky nabízíme službu „Rezervace na 14 dnů“. Tuto prémiovou službu mohou využívat pouze registrovaní zákazníci.
Díky této prémiové službě můžete do jedné objednávky v průběhu maximálně 14 dní přidávat další kousky oblečení a zaplatit pouze jedno poštovné, nebo docílit poštovného zdarma při dosažení požadované celkové ceny objednávky.

Líbí se Vám tato služba? Je to jednoduché:

Založení závazné rezervace
Pokud ještě nemáte otevřenou rezervaci, pak veškeré kroky probíhají stejně jako u klasické objednávky dle návodu  „Jak nakupovat“. Až v posledním kroku „7. Souhrn objednávky, závazné potvrzení, závazná rezervace“ kde na rozdíl od klasické objednávky zvolíte možnost „Závazná rezervace (odeslání za 14 dnů)“. Tímto zůstává Vaše objednávka otevřena pro vkládání dalších probuktů.

Přidávání produktů do závazné rezervace
Jestliže již máte otevřenou závaznou rezervaci a chcete do ní vložit váš další výběr oblečení, je nutné, abyste byli přihlášeni Vaším uživatelským jménem a heslem. Dle návodu „Jak nakupovat“ si vložíte do nákupního košíku požadované oblečení. Pokud jste svůj výběr ukončili a chcete obsah košíku přidat ke stávající rezervaci, vyberte vpravo nahoře „Košík“ a poté položku „K pokladně“.
Otevře se Vám seznam produktů, jenž máte v nákupním košíku. Nyní pokračujte tlačitkem „Přidat do existující objednávky“, které se nachází pod výpisem zboží v košíku. Následně vyberte z rolovacího seznamu objednávku, do které chcete obsah košíku přidat a potvrďte volbou „Přidat zboží do vybrané objednávky“. Pokud chcete obsah košíku přidat, objednávku uzavřít a okamžitě odeslat, pak volte tlačítko „Přidat zboží a ihned odeslat“.

Odeslání zboží ze závazné rezervace
Pokud jste se před uplynutím rezervační doby 14 dní rozhodli, že už k objednávce nebudete přidávat další položky, máte možnost ji ukončit a nechat odeslat. Je nutné, abyste byli přihlášeni k Vašemu účtu volbou „Přihlásit“ v horní liště obchodu. Pokud jste přihlášeni, klikněte na svoje jméno, které je zobrazeno v horní liště. Budete přesměrováni do konfigurace a přehledu Vašeho uživatelského účtu. Zde pokračujte tlačítkem „Historie a detaily mých objednávek“. V seznamu je otevřená objednávka označena modrým textovým polem „Závazná rezervace, maximálně 14 dní“ U takto označené objednávky je k dispozici tlačítko „Ihned odeslat“, po jehož stisknutí je objednávka uzavřena a expedována v nejbližším možném termínu.

Odeslání zboží po uplynutí doby rezervace
Nedojde-li ze strany zákazníka v průběhu 14 denní lhůty k ukončení rezervace, bude zboží po uplynutí této doby automaticky expedováno s vybranými parametry zvolenými při založení závazné rezervace.

V každém kroku rezervace (založení, přidání položky, ukončení) budete o změně a aktuálním soupisu rezervovaných (objednaných) produktů informováni mailem.

Věříme, že tato prémiová služba přispěje k nadstandardnímu komfortu nakupování a že se k nám budete rádi vracet.